太高估自己的能力了,最近還是超忙吖。

加上家裡有點繁瑣事,提不起興趣來寫blog 

每天最放鬆的事就是用手機去探下各位blog 友(可惜iphone 唔可以留言)

雖然係遲大到,還是祝大家聖誕快樂 & Happy New Year(呢個唔遲)

聖誕假我又例牌回歸祖國渡假,睡返夠本,叉下電先。

呢排好乖冇敗家,只係多得blog友仔-Queen 好介紹響淘寶買咗D唔貴但又令自己開心的日雜小玩意。

我對淘寶並不熟,對隔山買牛的東西始終有點擔心貨不對板,另外也為了避免自己沉迷,所以遲遲沒有開戶口。

就係呢個Zakka 淘寶鋪,令我終於開了自己的淘寶戶口(之前幾次都係睇中咗,叫朋友幫我付款)

因為Queen 自己親身去廈門旅遊,親臨呢間雜貨店,覺得d嘢好唔錯,所以令我比較放心。

~噔!燈!凳~冇咩實用價值,但睇到自己開心的Zakka coner @feon 登場!

IMG_0969 (Custom).JPG

呢兩個粉紅色水桶+淋花壺,真係超超超可愛,哈哈(劲match LC Antique rose)有D 衝動買齊所以顏色。

IMG_0971 (Custom).JPG

雀仔小圓碟+ 金屬衣車仔+金屬線圈剪刀>>>> 超迷你,但好精細,好得意

IMG_0974 (Custom).JPG

金屬馬仔

IMG_0977 (Custom).JPG

2個奶壺,Size只有2吋左右,好可愛吖

IMG_0978 (Custom).JPG

呢間有屋仔,仲可以揭開。

IMG_0992 (Custom).JPG   

雖然買得唔夠多,填唔滿D格,但真係睇到我好開心 wahkakaka ,

每個大約5-20 人仔,但令我開心一排,真係超值吖。

IMG_0998 (Custom).JPG

多謝Queen 推介,我都買咗你個兩個碎花帆布收納藍,好滿意吖,已經即用咗




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    feontoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()