close
如果朋友聚會,我很喜歡提議去Tea 
一般下午時間,很悠閒,食物種類又多,可以慢慢食,慢慢聊天
The lobby@半島酒店 
一向覺得這裡是遊客的觀光點,唔鍾意逼人的我從未來過。
凡事都有第一次,應朋友要求,要做陪客。
果然,長長的人龍,遊客佔了絕大多數,結果等了1.5hr  囧
IMG_0225.jpg
香港歷史最悠久的5星際酒店dress code ,明顯鬼佬遊客比較注重儀表(見上圖)
IMG_0248.jpg
國內同胞就 。。。
冇話唔符合個dress code,但佢哋除咗衣著隨便,交談都好隨便下(=.=好大聲)
IMG_0234.jpg
今次體驗,我覺得半島最靚係個天花,好有特色,比較grand 
IMG_0242.jpg
閣樓樓層有live band,可惜現場太吵了,基本上都聽唔到 囧
IMG_0244.jpg
本人比較閹尖,鍾意留意下餐廳的餐具。
IMG_0254.jpg
瓷碟和茶杯都是普通白瓷&好有歷史痕跡(殘舊)>>> 扣分
大家請留意下面三個銀壺(前:奶壺,中:茶壺)
後:滾水壺(呢個被我朋友稱之為中式茶樓侍應自動送上的白滾水一壺)
即係自己飲完茶壺d 茶,請自己加滾水落茶壺度)
但問題係,滾水壺最大個,冬天d水好易凍咗,熱茶會變凍茶,囧。
IMG_0270.jpg
食物:食物外觀,擺盤,味道都是:非常普通 唔講唔知呢度係5星際酒店吧
請留意下面兩個細碟,唔會唔個點心師傅今日心情唔靚,好隨便咁畢出黎就算
IMG_0258.jpg
衰D講句,唔用個3層架,仲以為普通茶餐廳d餐點。
IMG_0266.jpg
甜品最令我哋O嘴. 葡tart>>O.O 
IMG_0272.jpg
食物:*
服務:**(食物上檯後,幾乎不會主動幫客人倒茶,可能就系that is why 有滾水壺)
環境:** (環境吵鬧,好似置身街市,酒店大堂d遊客隨便入內影相,小朋友跑鬧嬉戲 囧)
餐具:*** (銀器餐具有加分)
價錢:*     ($398 for two ,唔值)
見識過就算,只此一次,冇下次。
*******************************************************************
Le salon de thé de Joel Robuchon @ Landmark

本來當日打算去四季酒店,但提早2:30pm去到話第一round 已經full 咗(3:00開始),預計要4:30pm 先可以有位,我們即刻轉場到置地。
呢間響openrice 評價都幾好,等我哋又試下先。

clotted cream& strawberry jam 
相對半島,擺盤好多了。
IMG_0374.jpg
因為我哋3個人,d tea set 全部 for two, 又唔可以單叫一人份量,所以加點咗d包。
呢間cafe 最出名Croissant 牛角包,果然好正,估唔到又唔算貴($12/pc).
IMG_0376.jpg
tea set for two , 唔係用3 tier cake stand 上,改為有平板上,擺盤好靚,未食大家都
先嘩嘩聲,好興奮
IMG_0388.jpg
三文治+scone , 全部細細件,但賣相同味道都唔錯,有誠意!
IMG_0382.jpg
甜品先係呢間cafe 強項,水果新鮮,樣樣都好好味吖
IMG_0392.jpg
其實好的骰,大約手指咁粗,可見d甜品師傅功架好勁。
連我唔好甜品的人,都覺得好好食。
IMG_0395.jpg
可惜d 餐具就好普通,最有特色的S牌琺瑯鑄鐵茶壺好殘舊下,d琺瑯剝落咗唔少
IMG_0380.jpg
食物:**** (鹹點一般,但甜品好出色,牛角包必食)
服務:***(一般,先付款再進餐,有D 去食連鎖快餐店feel。 d 侍應都幾nice,但要親自排隊等候入坐)
環境:** (商場的一角,冇privacy, shopping d 人直行直過,但都好過半島)
餐具:**   (餐具一般,冇鋪餐布只有table runner, 但都冇經常換新,我哋個張就有上一手食客餐d 麵包碎碎,有d 失望)
價錢:***** ($298 for two 三間中最便宜)
值得再食,最值得推薦俾鍾意食甜品朋友。
**********************************************************************
The Lounge @ Four seasons hotel
食咗好多次,四季仍然是我的high tea 最愛.
位處酒店一角,落地大玻璃,樓層高挑,望海環境當然好正,好舒服
IMG_0780.jpg
座位不多,有live band 但氣氛輕鬆,唔吵雜,很適合朋友之間談心聊天。
IMG_0783.jpg
餐具也是我最愛的Narumi bone china 
IMG_0786.jpg
餐刀和匙羹也是銀器,但比半島新淨很多。
IMG_0790.jpg
睇到呢個銀茶隔,就想起10R 倫敦買物,但10R 個仲靚d .
IMG_0788.jpg
四季的鹹點和甜點都很平均,都不錯。
IMG_0794.jpg
我承認自己是一個視覺動物幼稚鬼,cream &jam 裝在靚靚碟裡,覺得味道又升級咗,哈哈
IMG_0792.jpg
scone 還是最好食。
IMG_0804.jpg
甜品雖然冇Joel Robuchon咁多種類,但賣相同味道都好好,仲可以有refill 另外兩種。
IMG_0797.jpg
食物:****  (鹹點和甜品都很平均保持水準,Scone必食)
服務:****(服務周到,侍應殷勤,雖然不設booking, 但可以留低電話就去shopping,有位會電話通知你)
環境:*****(無敵海景)
餐具:*****  
價錢:*** ($388 for two 比半島便10個大洋,但CP值高很多)
今次tea time@four seasons 我哋食咗3個鐘,超開心。
因為有特別嘉賓:令令10R
好開心10R 倫敦之旅帶咗手信俾我,擇日不如撞日,我哋終於可以第一次坐低慢慢傾計。
P1150694.JPG
好奇妙的blog緣,明明大家生活圈子不同,但有了blog & LC 我哋好似好熟悉大家咁。多謝你呀令令,多謝你的禮物
arrow
arrow
    全站熱搜

    feontoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()